کارشناسی سیار خودرو No Further a Mystery

Wiki Article

در کارشناسی فنی مواردی مانند سلامت موتور، گیربکس، تسمه‌ها و هرزگردها، سیستم خنک‌کننده، باتری، دینام و سیستم تعلیق بررسی می‌شوند.

 حتما بخوانید: هزینه صافکاری با دستگاه و صافکاری خودرو با دستگاه وکیوم

کارشناسی فنی و تخصصی انواع خودرو ایرانی و خارجی در محل در تهران به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت با استفاده از تجهیزات به روز و سال ها تجربه کارشناسان ما است که اطمینان در خرید و اطمینان یک خرید آسوده را به شما هدیه می دهد. کارشناسی قمیت خودرو فعالتیی کاملا تخصصی با استفاده از بررسی دقیق و تخصصی خودرو و آپشن های خودرو است که تخمین دقیق قیمت خودرو خواهد انجامید.

کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو نصب شیشه دودی خودرو صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو ریمپ به زودی

علاوه‌بر این، همه کارشناسان کارنامه، توسط تیم کنترل کیفیت مورد ارزیابی دوره‌ای قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از مواردی که در کارشناسی خودرو بسیار حائز اهمیت می‌باشد، بررسی دانه های رنگ یا پیگمنت‌های تشکیل دنده رنگ خودرو می‌باشد.

قیمت روز خودرو خرید خودرو فروش کارشناسی سیار خودرو خودرو مراکز تعویض پلاک خودرو مراکز معاینه فنی خودرو دوره تشخیص رنگ خودرو درخواست نمایندگی درباره ما تماس با ما شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

در این بررسی ها همچنین رنگ شدن قطعات مختلف ، بررسی های فنی ، بررسی کردن چپی بودن خودرو نیز انجام می شود.

آموزش و نگهداری نگهداری پس از شیشه دودی نگهداری پس از کاور و بادی فنس نگهداری پس از سرامیک خودرو

وضعیت خودرو از همه جهات مشخص نمی شود. اگر قصد خرید خودرو

با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و دانش فنی بالا، در هنگام خرید خودرو ظرف مدت ۳۰ دقیقه به محل شما کارشناس را اعزام کرده تا در سریع ترین زمان، از دقیق ترین کارشناسی خودرو بهره مند گشته و در انتها برگه گزارش و ضمانت نامه دریافت نمایید.

این مورد توسط دستگاهی که نام برده شد بررسی شده و در صورتی که خودرو مجددا رنگ شده باشد به شما اعلام خواهد شد. (هزینه ترمیم و رفع آفتاب سوختگی ماشین و رنگ خودرو)

قسمت در بدنه خودرو است. این قطعات فولادی هستند و سایر قطعات مانند فنر، سیستم

هدف از این بررسی و کارشناسی این است که تعیین قیمت و سلامت فنی و بدنه انجام شود ، در صورت رنگ شدگی قسمت های مختلف مثل : سقف ، بدنه ، گلگیر و کاپوت قیمت پایین تری نسبت به دیگر خودروها روی آن گذاشته می شود.

Report this wiki page